Jos yrityssiivous ei vastannut odotuksiasi ja haluat toisen siivoojan tilalle, siivoojan vaihto ei ole ongelma. Näissä tilanteissa ole ystävällinen ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@springfeel.fi tai soittamalla +358 400 499 288.
USEIN KYSYTYS KYSYMYKSET
Voinko vaihtaa siivoojaa?

Kuinka kauan siivoukseen kuluu aikaa?
Yrityssiivous kestää muutamasta tunnista jopa kokonaiseen työpäivään. Tämä on tietysti riippuvainen yrityksesi toimialasta ja toimitilojen laajuudesta. Siivousammattilaistemme luoma laskuri kertoo suositellut siivousajat. Suosittelemme kuitenkin, että teemme ensimmäisen kerran perusteellisen suursiivouksen, jonka jälkeen jatketaan säännöllisellä ylläpitossiivouksella.
Mitä teemme, jos menee jotain rikki?
Kunnioitamme asiakkaitamme ja noudatamme vaitiolositoumuksia ja huolehdimme asiakkaan omaisuudesta ja tiloista kuin omistamme. Vahingon sattuessa olemme yhteydessä sinuun ongelman ratkaisemiseksi ja vakuutuksemme korvaa sinulle aiheutuneet vahingot.
Vaihtuuko siivooja joka kerta?
Ei! Kun yrityssiivous toteutetaan säännöllisesti, sama tuttu siivooja tulee luoksesi. Valitettavasti kertaluonteisten siivousten yhteydessä emme voi taata aina samaa siivoojaa. Jos tilasit kertakäyttöisen siivouksen ensimmäistä kertaa, pidit siivoojastamme ja haluaisit tulla sopimusasiakkaaksi, niin ota yhteyttä sähköpostitse info@springfeel.fi tai puhelimitse +358 400 499 288.
Entä jos en ole tyytyväinen siivoukseen?
Tarjoamme sinulle aina tyytyväisyystakuun. Jos jostain syystä et ole tyytyväinen siivoukseen, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@springfeel.fi tai soittamalla +358 400 499 288.
Pyrimme ensisijaisesti korjaamaan tilanteen siivoamalla uudelleen toiveesi mukaisesti tai hyvittämällä summan.